tisdag 22 januari 2013

skit snack

Idag så ska jag iväg och träffa min vän Alina som jag träffar alldeles för sällan faktiskt! Men ja det är alltid kul och man får ur sig massa skit haha. Hon är min skitsnackar vän, man får ur sig lite man kanske känner är irriterande som fan. Lite roligt faktiskt. Har annars lite ont i magen så här på morgonen. Gissar på att det har med all ost jag åt igår men ja så jag väntar lite med att äta frukost faktiskt så får vi se hur jag känner mig sen.

Today I'm going to go meet my friend Alina who i hang out with way to little really. But it's always fun to hang out and talk about random shit haha. She's talk shit with friend, you get a load of shit that annoys you off your chest. Kind of funny actuallu. Otherwise my stomach is hurting a bit at the moment in the morning right now. I'm guessing it has to do with the cheese I ate yesterday so I'm waiting with breakfast for a bit to see how i feel later.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar