lördag 26 januari 2013

It's been a while

Nu var det ett tag sedan jag bloggade, fy på mig. Men har inte haft så mycket att skriva om nämligen. Men nu är det helg! Idag har mamma och jag varit på Fältöversten och tittat omkring bara för att få komma ut lite medan far har suttit och spelat tennis på nintendo wii sports hela dagen. Haha man är aldrig för gammal för att lära sig något nytt?

Imorgon ska vi alla åka iväg till IKEA eller MIO Möbler för att hitta en bokhylla till syster, och kanske en ny matta. Men det märker vi ju. Ska även städa kontoret imorgon busy busy dag. (haha svengelska)

Kom på att jag har missat att visa de "nya" inköpen jag har gjort när jag har varit här, som den vita tröjan jag köpte när jag inte hade mina kläder, och lite annat. Det kan jag göra imorgon eller måndag dock.


It's been a while since I last posted anythin on my blog, my bad. but I havent been up to much lately therefor there hasn't been much to write about. But now it's the weekend! Today me and my mom have been to a small shopping mall (Fältöversten) and looked around just to get out and about, whilst my dad has been inside playing tennis on my sisters Nintendo Wii Sports all day. Haha I guess you're never do old to learn something new?

Tomorro we're all going to go to IKEA or MIO Furniture to find my sister a bookshelf, and maybe a new carpet. But we'll see about that. I'm going to go clean tomorrow aswell busy busy day.

I reaslised I haven't shown the things I've bought while I've been here. My "new" shitz, like the white sweater I bought when I didnt have my normal clothes, and some other things. I'll do that tomorrow or monday though. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar