fredag 15 februari 2013

Friday night treats

Har unnat mig lite nyttigare alternativ till en svensk favorit kväll. "Fredagsmyset". Jag har unnat mig färska jordgubbar och provade något nytt, nämligen havredryck med chai smak som kan drickas varm eller kall. Jag körde en ischai. Mumsade även på rå blomkål med dipp. Mumsigt värre. Spenderar min kväll även med att titta på TLC där de har mat program hela kvällen ♥



I've treated myself to a healthy opption to the swedes favorite night "the cozy friday". I've treated myself to some fresh strawberries and I tried something new, oat milk with taste of chai which can be drunk hot or cold. I chose to make an ice chai (just add ice haha). I also had some raw colliflower with dipp sause. Yummie. I'm spending the evening by watching TLC since they're showing a ton of cookign shows today ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar