fredag 22 februari 2013

Workout clothes

Detta är alla mina tränings kläder just nu. Mina skor (ett par för innomhus träning och ett par för jogging), byxor, BH;ar, strumpor och min tröja. Jag tycker att färg är viktigt när man ska träna. Man vill ju bli peppad och inspirerad på väg till gymmet. Rosa är min pepp färg tror jag nog. Den ger mig energi och jag orkar köra lite extra. Någon annan som har en sån färg?


These are my workout clothes at the moment. My shoes (one pair for inside workouts and one pair for jogging), pants, bra's, socks and shirt. I think colour is important when you work out. You want to get excited and inspired at the gym. I think pink is my inpiration colour. It gives me energy and I can keep going a little longer. Does anyone else have a colour that inspires and gived you energy?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar