torsdag 21 februari 2013

Workout clothes

Idag investerade jag i lite nya tränings saker, allt från H&M. En sport BH, tränings strumpor och nya tränings byxor. Jag behövde verkligen nya byxor då mina gamla hade en dragkedja precis på hälsenan vilket gav mig skavsår och de nya har en mer på sidan. Jag är nöjd. Nu behöver ja bara en till tröja med. Man vill ju gärna ha något att varva med.



Today I invested in some new workout things, everything's from H&M. A new sportsbra, workout socks, and new workout pants. I really needed new pants since my old ones had a zipper right on my achilles tendon which gave me blisters and the new ones have a zipper more on the side. I'm happy. Now i just need another shirt aswell. I mean you want to have things while one pair is in the wash.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar