tisdag 12 februari 2013

Packing

Håller på och packar just nu eftersom jag åker hem idag. Jag kom fram till att jag hade med mig lite för mycket och några helt onödiga saker. Fy på mig, så syster får skicka lite av mina saker med DHL. Så jag har min stora resväska, data väskan, kamera väskan och min handväska att bära på. Dock ska jag nog lämna kameran här så får syster skicka den med resten av sakerna. Jag klarar mig utan den i en vecka. Lite ledsamt att åka hem faktiskt men jag måste ju! Ser verkligen fram emot att börja träna igen nästa vecka! Har längtat som fan och nu så ska jag köra stenhårt! minst 3 gånger i veckan men helst 5-6. Man måste ju ha en vilodag. Och så ska det bli mysigt att så gulla med Ross igen! ♥ och mor och far så klart haha.

Nu ska jag återgå till min packning.

I need a vacation.

I'm currently packing my things since I'm going home today. I've come to the conclusion that I had way to much with me here and some completely unnessary things. My bad, so my sister will have to send some of my things with DHL. So I have my big suitcase, computer bag, camera bag and handbag to carry. Although I think I'll leave my camera here and let my sister send it with the other things. I can manage without it for a week. I'm kind of sad that Im leaving but I have to! I'm really looking forward to going to the gym again next week! I've been looking forward to it for ages and now its all business! At leats 3 times a week but preferably 5-6 times since you have to have a rest day. And its going to be super nice to cuddle up with Ross again! ♥ and mom and dad of course haha.

Now I'm going to continue packing

1 kommentar:

  1. hej :) precis dragit igång en ny Veckans Blogg. om du vinner blir du länkad på startsidan i en hel vecka. var med vettja ;)


    DIREKTLÄNK : http://sarahmoberg.blogg.se/2013/february/veckans-blogg-v-8.html

    SvaraRadera