torsdag 14 februari 2013

Home sweet home

Så jag tänker skippa hela pratet om att det är alla hjärtans dag idag och fokusera på annat. Har spenderat mina dagar tillbaka med att vila bara. Idag har jag haft en egen dag. Åt lunch hos farmor, standard torsdags lunch ärtsoppa och pannkakor. Sen vart det stan för att köpa lite nödvändigheter; jeans och nya vinterskor. Lite ångest då mamma bjussade mig på det. Sen kom jag hem, åt middag tidigt, duschade, såg på en serie, målade naglarna och myser just nu i soffan. Imorgon ska jag med mor och far för att kolla om jag kanske kan få något jobb. Lite pirrigt eftersom det jag söker kan jag ingenting om, men men vi får se hur det går.


So I'm going to skip all talk about valentines day and focus on other things. I'e spent my days back just resting. Today I've had a me-day. Had lunch with the parents at grandmas, standard thursday lunch with peasoup and pancakes. Then I went into town to buy a few nessesaties; Jeans and new winter shoes. Had some anxiety since my mom was tpaying for my things today. Then I came home, had an early dinner, showered, watched a tv series, painted my nails and now I'm just cuddled up in the sofa. Tomorrow Im going with my parents to check if i can possibly get a job. Im kind of nervous since what the thing Im applying for (?) I have no clue about how it works. But we'll see how it goes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar