onsdag 12 oktober 2011

Äntligen kväll.

Är så sjukt hungrig och det hjälper ju inte direkt när man har provad jeans som man aldrig hittar några bra nog. Men hittade ett par idag i alla fall. Levis Curve ID. Dom satt bättre än alla andra men dom satt ändå inte tillrekligt bra, men fick bli dom. Hatar verkligen jeans. Dom ger en komplex. UUUSH. MEN! Ledig imorrn och sen kanske jag ska jobba på fredag, men ska i alla fall jobba lördag. I kväll blir det film. Nu fan, jag struntar i om ingen annan vill se. Jag kommer titta på den själv i sådanna fall som den lilla lonern jag är just nu (did i mention im starving?). Massa popcorn, smörade och saltade. Nu sitter jag här och byter kanal. Woop woop! Finns verkligen inget bra på just den här tiden. Dom borde ändra det. Får kolla vänner eller Disney Channel. WOOOO FEKKE.

Imorrn ska jag in till stan och hämta mina jeans och köpa en halsduk, får se om jag gör det själv eller inte. Sen ska jag ut och springa och kanske men bara kanske dra till gymmet, kommer nog göra det, ut och springa en timme efter frukosten, gå runt på stan och sen gymmet. låter som en pruduktiv dag tycker jag. Eller kanske, om jag faktiskt gör det. Mer om det imorrn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar