tisdag 4 oktober 2011

Haha Bra på att hitta ursäkter att inte träna på morgonen.

Idag var ursäkten min träningsväska är inte bra. Haha, nä men fan imorrn ska jag fanimig dra min ändå till gymmet och träna den. Inga ursäkter nu inte! MEEEEEEEEN! Hann ju duscha i alla fall och smörja in mig. Får vi se om håret hinner torka. Hoppas hoppas. Sen blir det luncha med Tippan. SALLADSBAR! typ. Eller? Har ingen aning faktiskt. Men nyttigt känns bra just nu efter maten igår. USH. Nästan mätt fortfarande. Nu kommer jag nog inte gå dit på ett bra tag.
Funderar på om man ska cykla upp till odenplan. Men det är så jobbigt att cykla i stan. Ush, folk borde lära sig flytta på sig för cyklarna med. Nåväl. Vi får väl se när det är dags. Sitter och lyssnar på How to Love på repeat typ. Så bra!
Vet inte vad man ska ha på sig idag, soligt men inte så varmt? Hmmmm, Jacka? Kofta? Päls? Kommer nog ta ett tag att bestämma sig. Men nu mot sminket! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar