tisdag 18 oktober 2011

Ush. Hatar tidiga morgnar.

Sitter och äter en skål gröt till frukost medans jag, helt klar, lyssnar på alla andra vakna och kvickna till. Det är kallt ute och jag sitter ändå inne med strumpbyxor, tjocka strumpor, jeans, Linnea, långärmat, tjocktröja och halsduk och små fryser. Fan vad det kommer vara kallt ute. Mössa idag kanske? Så snart börjar den otroligt roliga dagen på lagret där jag ska organisera om bilder på hemsidan. Woo. Låter det inte kul??? Råkade dra bort en bit torr hud från min läpp så nu har jag en cirkel av ny hud på underläppen. Ush, min gröt har blivit kall. Haha jag har verkligen blivit en trög morgon person. Säkert för att det börjar bli mörkt ute och sängen varm med värmedyna som värmer min mage. Vill tillbaks till sängen! Sova hela dagen. Hoppas jag har ledigt imorrn! Ska sova och träna... Kanske. Hehe.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar