söndag 16 oktober 2011

Nervör över mitt jobb så försöker koppla bort.

Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött, lite nedstämd, nervös.
Favoritgodis: Nappar!!!!
Är det nåt du absolut inte äter:
Grodlår!
Kläder just nu: Mjukisar!
Musik just nu: vad jag lyssnar på eller??? inget.
Vad sa du senast: "jag går upp nu"
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: tidsepok? XD
Vinterplaner: Jobba antar jag.
Fisk eller badkruka: Badkruka i havet.
Saft eller alkohol: Vatten mohahahaha against the stream!
Hur många kuddar sover du med: 3? Har ju 3 stycken i min säng.
Favoritväder: Blandat men soligt är ju ofta trevligt.

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: En vän, en tankad båt och MAT!
Spelar du nåt instrument: Började lära mig guitar men nej, spelar inget.

Morgon- eller nattmänniska: Mitt på dagen människa.
Sparare eller slösare: slösare tror jag nog!
Bästa film: SVÅRT! alla filmer!
Tror på liv på andra planeter? Jag tror på liv i min hjärna som är som en annan planet.
Kommer du ihåg din första kärlek? Man vet inte sin första kärlek förän man har haft sin sista.
Älskar du henne/honom fortfarande? Hmmmmmmmmm?
Har du några homosexuella vänner? JA!! Dom är grymma!
Tror du på mirakel? Bara det som DiLeva sjunger.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? Ja det tror jag.
Ser du dig själv som tolerant mot andra? Mjo. Oftast.
Ser du på kärleken som ett misstag? Beror på med vem.
Hur många barn vill du ha när du blir stor? 1 eller 2. INTE MER!
Är du kittlig? Myeah. Halft som halft.
Snarkar du? Oftast.
Stjärntecken? jungfru.
Rädd för insekter? inte rädd men dom är äckliga!!!
Äckligaste insekten: Spindlar!
Största svaghet: Hmmmm... mat? 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar