tisdag 25 oktober 2011

LUNCH!

Blir en tidig lunch idag. Hehe, kl 11 YEAH BUDDY. Hehe. Skulle ha gått vid lunch till Monroe World med Linnea för att kolla jacka men tydligen fungerar inte det pga av tidsplaneringen och lunch tiderna. Fy fan. Nej Mn får gå efter jobbet med Xtip Hehe tryin something new. Näää. Men i alla fall. Börjar klockan ett idag så har ganska mycket tid på händerna här. Ush varför ska jag jobba så sent?! Bor ju sjukt nära lätt att komma in då ju. Men  men, FICK LÖN IDAG! HEHEHEHEH! Sjukt glad. Känns bra, och jag borde få mer nästa månad då jag jobbat längre än en halv månad då. Så efter jobbet? SHOPPING! Behöver fan nya kläder, koftor och sånt som jag i vanliga fall snor av syster pga av att jag inte har nått som är i min stil längre.

Hehe, ha ju gått och blivit försyld på kuppen också. KUL! Nej men halsen gjorde ont som fan igår och näsan rann, somnade inte förän kl 3 i natt. Idag blir det kaffe. Ska kanske investera i kaffein tabletter??? Kanske kanske. Min CV är omgjord nu med, men skulle sätta dit en bild och det gick inte så bra... slut på papper, datan dog, dokumentet försann. Fy fan. Nej mamma får hitta den igen (den är på hennes dator). 

NU FAN! NU BLIR DET MATLAGNING! PASTAAAAAA!juste, en outfit of the day? HEhe kanske senare :3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar