onsdag 19 oktober 2011

Middag

Mjölk, soppa, bröd med ost och ett ägg. Woop sjukt mätt. En ballerinas kladdkaka efter och jag är sjuuukt mätt.

Gick in på fältan efter jobbet med syster och parkerade i källaren där. Hundarna lämnade vi i bilen som vanligt. Syster köpte nagellack, hårfärg och till mig en hårinpackning. Woo!!! Man ska ju ta hand om sig själv. Så när vi kom tillbaka till bilen så som vanligt satt Ross redo att köra hem. Bild längre ned på vad vi alltid ser när vi lämnat hundarna i bilen ensamma ett tag.

Men så nu ska jag ta och måla naglarna, ska nog duscha på morgonen istället för nu i kväll. Men ompyssling blir det. Ansiktsmask och allt! Imorgon är tydligen inte butikschefen i affären!!!! Woop! Så dom som vill kan ju komma förbi :P haha nä men ska bli skönt att Han inte är där. Juste! Fick ju mitt kontrakt idag. Ska läsa igenom det och gå igenom med mor och far innan jag skriver på något. 

Så mys resten av kvällen. :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar