fredag 24 februari 2012

Fredags planer

Sitter ju nu med intejpade fingrar och tycker lite synd om mig själv. Inget ovanligt där inte! Nej men är ju lite bummed out över att alla mina planer har blivit flyttade... Kan knappt tvätta ansiktet ju för att tejpen blir blöt. Inte roligt det här inte. Ska förmodligen till Johanna ikväll för lite film och mys. Men kommer åka hem senare på kvällen. Förhoppningsvis kommer någon och hämtar mig för jag vägrar ta en taxi och jag hittar inte från Lidingö.

Ska försöka duscha idag i alla fall. På med hårfärgnings handskar och tejp(?) så inte vatten kommer in. Sen får vi väl se. Vill vaxa armhålorna och benen! Men kanske imorrn. Inte benen dock. Dom får rakas! Orkar inte vara så hårig längre. Kommer ändå växa ut på typ 4 dagar. Haha MONSTER HÅRVÄXT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar