onsdag 22 februari 2012

SPA KVÄLL!

Hej hopp.

Ikväll blir det spa mys för mig. Ska bubbla ett bad, se på film, tända ljus och ha ansiktsmask. Sen ska jag färga ögonbrynen, måla naglarna (tårna med) och Mysa med te! MYSPYS! Blir inte mycket bättre än det en onsdags kväll måste jag säga.

Jag lämnad ein min CV på butiken som kommer att behöva folk inom snar framtid. Hoppas hoppas! Så kanske New york kommer att bli av after all! Vem vet. Ja men ska nog snart röra mig hem åt och börja min mys dag.

Imorgon skulle jag och Tippan dragit till Actic (nautilus) Gym för att pröva på hur dte är där, men jag hostar fortfarande. Det är bättre men inte borta. Man ska ju inte utmana ödet heller. Så i stället ska jag Spendera dagen (ett par timmar) med min garderob. Har inget minne om jag redan skrivit detta men men.

Tjoho.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar