söndag 5 februari 2012

Vill göra mer


Alla blir rädda ibland. Jag är mest rädd för att göra folk besvikna och för att ta chanser. Jag vågar helt enkelt inte ta chanser.

Jag vill flytta till en annan stad och bo själv men vågar inte ifall att någonting går snett. Jag vill gå frisörutbuildning men är nervös att jag inte kommer hinna ikapp med alla andra. Jag vill resa! Herre gud jag vill bara resa! Men jag vet inte om jag skulle våga själv (dock skulle det vara en kul erfarenhet att åka någonstans själv). Desutom måste man ha pengar. Men just nu... är jag sjukt nervös för att söka jobb. Tänk om jag söker och dom vill ha refernce grej från andra jobb och TS säger att jag inte är bra (skäms över att jag började gråta pga av att jag var frustrerad och lite arg och definetivt trött, en sådan dag bara). Kommer jag klara av att få ett nytt jobb? Ville ju tatuera mig men tänk om jag ångrar mig? ångrar ju halvt navel piercingen...

MEN NU! Nu ska jag ta mig i kragen. Jag ska börja göra bara. Inte tänka alls och kämpa! Jag vet att jag säger det mycket men nu känner jag att saker börjar lösa sig och då ska man väl ta vara på den känslan och motivationen? Så med lite hjälp så ska jag nog komma på banan ska vi nog se!

(haha meningen med bilden var bara att jag saknar den hårfärgen men ändå vill jag färga någon knasig färg bara för att)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar