fredag 10 februari 2012

Sjuklingar behöver äta med innan långa resor

Hej hopp! Så nu är det fredag. Vi ska bära iväg till Kalmar och vara hos farmor ett slag. Men först?!?! LUNCH!!! <3 åh älskade mat hur jag vill äta av dig! Hehe så efter lunch åker vi och är framme till middag ungefär. Vill ju inte köra för fort när det är snö ute. Mihiiiii. Åh men cissi vad gör du? FISKAR!? Ush så uttråkad. Vaknade med Rövarnas visa i huvudet. Hehe JAAAAAAAA vi ska ut på rövarstråk ja vi ska ut och rööva! etc etc etc. Tippan kan resten, skickade nämligen första versen till henne i ett sms. Hoppas det uppskattades. 

Kommer förmodligen inte ha tillgång till internet när jag är där nere förutom på mobilen så vi får väl se hur updateringen blir kommande dagarna. Jag har väntat mer eller mindre hela vintern på att snön ska fasta på dom döda grenarna och se fint ut men NU kom det. NU??? Bättre sent än aldrig? Nu ska jag vänta på lunchhhhhhh och dricka mitt te. Tjohoo.


 Te men honing! :D
 Hosta gör jag ju inte... än. dundunduuuun.
THIS IS TACO FRIDAAAAY!!!

1 kommentar: