tisdag 21 februari 2012

Semeldagen!! (aka fettisdagen)

Idag är det semeldagen. Bästa dagen på hela året! Har idag stoppat i mig (än så länge) 2 semlor. Eller ja, en och en halv och jag har en som väntar på mig i kylen. MUMS! Idag har jag varit ytterst snygg måste jag säga. Ljus skjorta med svarta jeans och toffs. Sen så fick jag ett par skor av pappa ♥. Hehe fin fina, beiga klackar från BIKBOK. Skulle lägga upp bilder men, suck, jag har ingen dator. Därför att jag... jag... fick lämna in den. Hehe. Eller jag och jag, det var pappa som fick göra det för han är så bra med folk. Men ja Kanske en mobil bild senare! Vem vet. Får låna systers dator tills dess.

Idag till middag är det Thai food!!!! MUMS! Bee's Thai Food är fanimig bästa stället för thai mat. MMMMUMS! Kan det bli bättre? Fick tipps om jobb med av Trevliga tjejen på BIKBOK. Charlotte? Aja- En annan av butikerna behöver folk så ska fila på CVn och sen rusa med den dit imorrn! Hoppas!! Sen ska jag passa på att färga ögonbrynen. Hehe nämnde jag att jag känner mig snygg idag? ;) RAWR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar