torsdag 23 februari 2012

Rensat garderoben!

Nu är det inte så mycket onödigt som tar upp plats i garderoben. 1 liten ikea kasse, 1 fransk matkasse och 1 papperskasse fylda med kläder som ska bort! Sen ska jag själv klart ta hand om skorna med! Så mycket skor! Men nu blir det lunch! Pasta med lax sås! MUMS!

Sen mot PUB huset för att rådfråga lite om håret. Vill ha typ en eller två nyanser mörkare än jag har. Ask blont helt enkelt. Sen ska det vaxas armhålor! We shant be hairy no more! Ingen aning om det där var korrekt eller ej men vem bryr sig igentligen? Hehe. Denna gång får vi nog lägga oss ned med armen över huvudet. Mycket smartare! fattar inte att jag inte kommit på det förut!? Nå väl, bättre sent än aldrig!

Tyvärr har jag inte hunnit med att baka citron muffins till min frosting. Nu blir nog Tippan lite besiken men gör senare ikväll ändå, får väl helt enkelt skicka en bunt med posten. ELLER?!
Orkar inte sminka mig ordetnligt idag, pytte foundation över hakan (som har blommat ut med finnar som om våren var här) och foundation. Det får duga!

Hann ju inte med min spa dag igår så fan ta mig om jag inte gör det ikväll.

brände mig med kokande vatten nyss med. kul. ner i balja med mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar