torsdag 1 mars 2012

Bullplupp

Har inte haft mycket för mig, som vanligt, senaste tiden. Vill bara träna, vill shoppa och vill mest av allt jobba! Ja såg rätt jobba. Så trött på att inte ha mitt liv i ordning. Vill höra från BikBok och veta om jag har en chans. Men herre jävlar vad jag vill träna! känner just nu att det är det jag vill göra mest.

Annars då? skulle köpa en söt topp som det fanns massor av i butiken i tisdags. Idag.. en enda i storlek L. Just my luck. Nå väl. No tears shed today! Inte mycket har hänt alls. Har nada att skriva!!!! -.-

MENNNN! Funderar på att gå och prov träna på ACTIC nästa vecka i fall någon (tippan) har lust att följa med och kämpaaaaa. Krigaaaa. Boxas??? Hehe. Ja, jag känner i alla fall att det behövs. Sen nästa helg! Kalmar?! Ska nog följa med faktiskt.

Köpte punch glass från glassbilen idag!!! thats it. NATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar