onsdag 14 mars 2012

Chanel

Idag är det Onsdag. För mig, vilken annan vardag som helst, för de flesta andra Östermalmare, Lillördag. Fest kväll. Jag har spenderat kvällen med att spela Alfapet med syster och letat jobb på Arbetsförmedlingen.se. Hittade lite saker men är bara på sida 40 av 300någonting och de flesta jobb som är lediga är ingengörer och sjukhuspersonal. Inte riktigt menat för mig. Men lite saker hittade jag ändå! Får hoppas att någon nappar!

Var runt lite på stan med Tippan idag med. Hon räddade mig från en lång dag av inget på kontoret. TACKAR! Men ja, kollade in ordentliga solglasögon och så klart passade de dyrare mig mycket bättre... Vad kan jag säga, i was made for luxury. Hehe nä men lite jobbigt att det jag vill ha kostar ungefär 3000:- och är från Chanel. Får spara ihop ordentligt nu!

Imorgon ska jag nog gå tillbaka en snabbis och prova dom igen. Eller så stannar jag hemma och plockar i ordning lite här hemma. Vi får se imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar