tisdag 13 mars 2012

Draw something!

Hehehe fick det spelet på mobilen att fungera! Sjukt roligt tycker jag! Spelar mot syster nu och hon lyckades gissa rätt på både sverige och bieber. Bla däl! Hade nyss fika dags här på kontoret. Och ja, ja, banankakan var god ;). Som vanligt när jag bakar *liiiite skrytsam bara*.

Mot fältan lite senare woop woop. JUSTE hittade en 20€, små €mynt, två 20:- och 48:- i mynt i min plånbok från i somras! Lycka! Ska hitta ett Forex att växla in den bara sen så ska den tillbaka i tryggt förvar i min plånbok (man använder ju så sällan kontanter nu för tiden).

Vet inte helt vad som hänt med mitt hår men det har lyckat locka sig... Sov med flätor här om dagen och har bara haft det upsatt sen dess... Intresant tyckte jag, gulligt och somrigt mohehehehe (men luggen vill inte göra som jag vill som vanligt).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar