söndag 4 mars 2012

Tjohoo

Nya långa träningsbyxor är nu bestälda från Hennes&Mauritz. Sjukt taggad över det och hoppas dom kommer innom 3 dagar. Det är väldigt synd tycker jag att Hennes&Mauritz blev förkortat till H&M. Minns när jag var liten och gick runt i Mörby Centrum och så skulle man in på Hennes&Mauritz då dom låg där i ett hörn(?) med övervåningen som hade ett glas fönster att titta ned på alla andra som gick nedanför. Tyckte jag var kul när jag var liten hehe Secret Spy! Nä men ja jag tycker lite synd att man bytte namnet för att det blev internationellt. Nå väl.

Var en snabbis på stan med mamma (vi tog en promenad och då fick det ju bli i stan pga av att vi bor mitt i allt) och hoppade in en snabbis på Lagerhouse. Hittade otroligt gulliga muffin boxar (såna om man ska frakta dom). Så nu ska det bli baka av! Måste nog göra ny frosting dock. Vågar nästan inte äta den gamla frostingen som gjordes.. 3 veckor sen tror jag att det är faktiskt. Lite äckligt bara. Men men. Ska bli så fint! Någon som vill beställa Cupcakes?!?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar