måndag 12 mars 2012

Måndag

Idag har varit en sån där långsam dag då jag har total degat framför tv'n. De spelade Borta Med Vinden på någon tv kanal så bestämde mig för att titta för att alla säger ju att det är en klassiker. Själv tyckte jag att den var lite jobbig. Huvud karaktären "Scarlet O'Hara" var den mest jobbiga kvinna i film historia skulle jag tro. När man efter två timmar (halva filmen ungefär) fick hopp om henne gick hon tillbaka till sina bortskämda snorungevägar. Fy fan. Klassiker eller ej, inte helt värd 4 timmar av mitt liv.

Annars då, har töjt ut mina tjusiga träningsbyxor och myst in mig i dom. Vill nästan bo i dom, så sköna är dom. Har tydligen fått fixat så jag får provträna på SportLife här i närheten av mig. Kul! Gillar faktiskt att träna, när jag har kommit igång då vill säga. Men jag kommer nog bara börja lätt jogga när det blivit lite varmare. Blir nog bra ska vi se.

Blir Chevre chaud till middag ikväll (varmgetost sallad med andra ort) mums! Älskar det. Ska påbörja min nyttighet nu med. Kom fram till häromdagen att jag inte gillar sött, som godis och läsk eller chips. Så hoppas det går bra. Nu ska jag ägna mig åt tumblr eller sims 3. Tohejsan så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar