tisdag 27 mars 2012

Djurhatare?

Nu kommer jag säkert verka som den elakaste subba som finns. Men jag orkar verkligen inte med Hundar just nu. Speciellt, ursäkta mig nu, Ozzy. Den här hunden har noll pli. Han lyssnar inte och ställer bara till med problem för det mesta. Jag Längtar till den här hunden och jag inte kommer att dela samma tak. Den här hunden behöver diseplin och en massa tid nerlagd på honom för att träna honom. Som sagt jag längtar till man inte behöver hjälpa till med att gå ut med den här hunden. LÄNGTAR! Han var ett misstag att ta hem från början. Har jag sagt hela tiden. Ja, jag är elak. Och ja, visst, han är otroligt söt och snäll när han får hoppa upp i soffan och ligga i sängen och INGA andra hundar är i närheten. Men det klarar jag mig utan tack så mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar