söndag 5 augusti 2012

Ångest

Jag hatar att shoppa. Inte för att jag tycker det är tråkigt eller så utan jag får ångest av att spendera pengar. Inte roligt alls och nu så har jag på två dagar köpa en tröja och en klänning (tekniskt sett har jag köpt en skjorta med men syster betalade för hon är skyldig mig pengar). Dock funderar jag på att lämna tillbaka tröjan och skjortan. Men vi får se vad som händer. Ska ta kort på plaggen och lägga upp sen så får ni se vad jag har köpt.

Snart flyttas det. Lite stressigt eftersom man måste packa igen. Men har inte så mycket att packa dock så det borde ju gå rätt på fort. Sist att packa blir väl kläderna antar jag. Använder ju alltid kläder. Ush stressat! Sen imorgon ska jag träffa Maddie på fika. Blir nog trevligt har ju inte sett henne på nja över ett år tror jag.

Min mobil är fortfarande helt störd. På väg att bli värre tror jag till och med. Kan i alla fall ringa och sms:a med den fortfarande. Ska lämna in den och se ifall man kan byta telefonen helt och hållet. Kanske till och med byta telefon märke. Då ska jag nog byta till en Iphone faktiskt. HTC är bra men har haft mycket problem med den och så svårt att hitta skydd och sånt till mobilen eftersom det kommer nytt hela tiden. Hoppas hoppas.

Pussis och kramis! (HAHAHHAHA)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar