tisdag 14 augusti 2012

Trött trött trött

Har sovit så fruktansvärt dåligt under natten. Vaknade några gånger och hade otroligt svårt för att somna om. Inte roligt. Sen uppe med tuppen för att hålla mamma sällskap för att lämna in bilen på lagning ytterligare en gång. Sen mot kontoret för att vänta på att klockan skulle bli 13.00 för att möta upp Tippan och Annika. Under tiden jag var på kontoret och väntade, hjälpte jag syster att promenera hundarna och att handla mat. Självklart som belöning fick jag äta av lunchen. Woop woop! Sen bar det av mot stan. Satt och fikade och gick runt lite sen. Känner att min sociala förmåga inte var på topp idag men men. Vad ska man göra?

Hann även duscha idag woop! Kröp direkt efter duschen ned i min onepiece. Mysigt ska det vara så här till vardags. Nu sitter jag och tittar på mor min när hon lagar mat (det är inte ofta några andra än mig själv lagar mat nu för tiden så jag njuter av att inte göra någonting). Lax, matvete och grönsaker blir det serverat idag. Ska nog göra någon creme fraiche sås till den med men vi får se. Vill bara äta och mysa ned mig i sängen och se på film. Härligt härligt.

Det är allt för tillfället. Imorgon blir det Packning igen. Nu drar vi igång på riktigt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar