måndag 6 augusti 2012

Nyheter

Fick reda på idag att flyttbilen kommer nästa vecka mellan Onsdag och Fredag! Fort det har gått nu! Sen vet jag inte om vi stannar några dagar extra i Stockholm eller om vi åker ned till Kalmar direkt. Ush vad jobbigt det blev helt plötsligt. Men spännande samtidigt (ah spännande jah). Men så nu måste jag klämma in att spendera tid med folk så mycket som möjligt och att packa kartonger. Man blir lite förvirrad måste jag säga. Var börjar man? Vad ska man packa först, sist? Vad är viktigast att komma åt först? Kommer säkert gå bra när man väl börjat dock.

Idag blir det pizza till middag. Hehe onyttiga dagen är här nu. Har inte ätit pizza på hur länge som helst. Blir nog tip top! Har köpt mer brie och kex med. Godaste brie osten någonsin hittade vi på hemköp. En Fransk flagga och en liten Fransk ritad gubbe på etiketten. Vi tänkte köpa TUC's med men ja vi hittade liknande goda kex som gick lika bra. Ost fest var det här!

Nu ska jag upp och pröva lite kläder och fixa i mitt rum lite. hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar