söndag 5 augusti 2012

Ätit dåligt.

Idag har jag ätit så sjukt dåligt. Började dagen bra med gröt igen, men sen åt jag ingenting förrän runt tre-tiden då åt jag hälften av en sallad jag köpt på ICA (ungefär en flingskåls portion). Sen så åt jag resten av salladen runt klockan fem. Har knappt druckit vatten heller. Känner mig på så dåligt humör! Men resten av familjen ska äta lite ost och kex snart så då får jag nog ta och sno lite. Älskar goda ostar med vindruvor!

Sitter annars här och söker efter ett par pumps i "nude" färg. Alltså hudfärgat eller beige färgade högklackade skor. Sjukt mycket svårare än man tror. Vill inte heller att dom ska vara för dyra eller för höga (vill ju kunna gå i dom) och ska helst vara av läder imitation eller liknande material. Ush vad svårt!!! Hittade ett par som verkar helt ok! Men dom kostar närmare 900 Kr. Inte helt ok. Men vi får se hur jakten går


Såna här vill jag ha!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar