måndag 20 augusti 2012

Trött.

Känner mig trött som tusan och degar framför tv;n. Har druckit coca-cola för att hålla mig vaken men känns som om jag skulle kunna somna. Har packat ihop mitt rum. Mina kläder ligger i 2 resväskor. Ska fylla min gymväska med skorna jag inte har lagt i kartonger. Känns som om jag borde ha lagt ned mer saker i flyttlådor, men men. Blir nog bra ändå. Känner mig stressad, trött och utmattad. Vill bara att flytt ska vara klar. Vill äta men får vänta tills alla kommer hem.

Träffade TQ idag. Trevligt som vanligt dock blev det ett kort möte med henne med. Ungefär 2-3 timmar kanske. Bättre än inget dock. Imorgon gäller det att allt ska packas ihop. Sen är det kört. Allt ska bli klart till kvällen. Så hoppas det går bra.

Känner ett stort behov av att träna. Vill komma igång. Känslan man fick när man gått ned i vikt ät så sjukt härligt! Så snart kör jag igång igen! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar