onsdag 21 augusti 2013

Busy busy

Just nu känns det som att det är mycket på gång. Har egentligen två saker att hålla koll på och det är lägenheten och jobbet. Men att få ihop lägenheten tar ju sin lilla tid. Tack och lov att mor och far är här och hjälper mig! Annars skulle jag nog inte hinna få iordning allt på en kortare tid. Jobbar till 21 idag som vanligt, imorgon 14-21 och lunch med födelsedagsbarnet Klara, fredag 09-18 sen tar jag helgen att fixa i lägenheten, syster ska hjälpa mig vaxa benen, så måste jag storhandla med! Kylen kommer ju att var tom annars! Söndag blir det middag med de bästa! Annika och Tippan på en restaurang jag sagt vi måste gå till!! Sen på måndag är det jobb som gäller 09-15 men ska vara där tidigare för att fixa kaffe till pensionärerna, sen ska jag rusa iväg till Arlanda flygplats och hämta en vän. Mycket som ska göras nu! Sen fyller man år nästa helg med ju! Då är det fest som gäller. Hur ska detta gå?!

// At the moment it feels like I have a lot going on. In real Life, i only have two things to keep track of which is moving in to my apartment and work. But getting my apartment ready does take a while. Thank god that my parents are here helping me! Otherwise I dont Think I'd get anything done in a shorter amount of time.  Working til 21 today as usual, tomorrow 14-21 and lunch with the birthday girl Klara, friday 09-18 then I'm taking the weekend to fix my apartment, my sister is helping me wax my legs, and I have to go grocery shopping! My fridge will be empty if i dont! Sunday it's dinner time with the bestest of the best! Annika and Tippan at a resturant I've said we have to go to!! Then monday it's work time again 09-15 but i have to be there earlier to fix coffe for the retired old people. Then I have to rush off to Arlanda Airport to pick up a friend. So there is a bit that needs to be done! Then It's my birthday next weekend! Then it's party time! How will this end?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar