tisdag 13 augusti 2013

What i wish for for my birthday

Jaha, då var det några som undrade vad jag önskar mig i födelsedagspresent. Och jag önskar mig faktiskt inte mycket alls men det jag önskar mig är inte precis billigt heller. Men här kommer min lilla lista:

  • En ny plånbok från DKNY helst beige men svart är inte heller fel.
  • En ny mobil, Iphone 4s eller 5 spelar ingen roll men min måste bytas ut. (då skulle ett finns litet mobilskal vara trevligt också, syster vet vad jag gillar)
  • Nya träningsskor (löparskor). Stadium har ett par som verkar helt ok från deras egna märke SOC, tyvärr så finns de inte de på hemsidan men dessa är nästan identiska. Mina gamla har jag ju haft i ungefär 8 år. Dags att byta ut dom. Dessa eller dessa.
Så ja så ser min lista ut. Roligare än så blir det alltså inte tyvärr. Så denna lista är väl mer riktad till familjen hehe. Puss på er.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar