tisdag 13 augusti 2013

Workout

Igår började jag med träningen igen. Skönt! Dock måste jag säga att jag känner mig lite handfallen. Vet inte helt vad jag ska göra eller i vilken ordning. Men idag har jag faktiskt lite träningsvärk i magen. Lite är bättre än inget. Vi kör lite lätt den här veckan så får vi köra hårt nästa. Det blir nog bra! Men idag ska jag träna med. Liksom igår kör jag ett pass innan jobbet så jag måste vara där runt kl två. Då hinner jag springa in på Mio möbler en snabbis med! Sen jobbar jag från 16-21 som vanligt. Lite jobbigt, men nu börjar folk komma tillbaka från semestrarna så lite fart blir det ju!

//Yesterday I restared my workouts again. Awesome! Although I have to say that I feel a bit lost. Not really sure exactly what to do or in what order to do them. But today I actually have a tiny bit of workout pains in my stomach. A little is better than nothing. I'm going to start off lightly this week and next week I'll go harder. It'll be good! But today I am going for round two. Just like yesterday I'm going to workout before work so I have to be at the gym arund two. So that leaves me time to go into Mio furniture store real quick. Then I work 16-21 as usual. A tad annoying but now people are coming back from their vacations so there's a bit more to do! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar