fredag 23 augusti 2013

WEEKEND! ♥

Äntligen är det fredag! Visst är jag mitt i mitt 9 timmars pass på jobbet men vad gör det?! Solen skiner utanför och jag längtar LÄNGTAR tills imorgon! Då blir det upp packning för hela slanten. Ingen låda skall förbli orörd! Ska skicka iväg lilla familjen på lite uppdrag medans jag packar upp i lugn och ro. Eller så blir det att jag följer med för att det ska bli rätt. Kontroll behov? Det kan du hoppa upp och slå dig i ändan på!

Ikväll ska i alla fall syster hämta mig efter jobbet, ta en snabb tur till lägenheten så att det kliar ordentligt i fingrarna inför imorgon, sen till ICA köpa lite marie kex och hämta ut ett paket. Sen ska det vaxas ben ta mig tusan! Kan INTE springa runt så här längre! Är lika hårig som chewbacka i star wars. Folk skulle springa iväg av skräck om jag drog upp byxbenen, suck, önskar att jag kunde raka benen utan att få utslag. Armhålorna tog jag ju förra veckan så de är fortfarande lena och mjuka. Så ska jag nog passa på och måla om naglarna när vi ända har tid. Slipper man tänka på det senare i veckan! Ska nog bli en bra dag det här ändå!

// It's finally frida! Sure, I'm in the middle of my nine hour shift at work but what does that matter? the sun is shining outside and I cant wait for tomorrow! Then I'll be unpacking for my Life! No box shall remain untouched! I just may send the Little family on a smaller quest while I unpack so one can get some nice and quiet. Or actually i just might go with them to make sure that they get the right things. Control freak much? You can bet your ass i am!

Tonight my sister is picking me up from work, we'll take a quick detour to my apartment and just check it out and make sure that my fingers are iching to get started tomorrow, then to ICA (the food store) to get some biscuits and pick up a package thats waiting for me. Then we are going to wax my legs god damn it! I CAN'T run around like this any more! I'm about as hairu as chewbacka from star wars. People would run in fear at the sight of my legs if i pulls my pantlegs up. Sigh, i wish i could shave my legs without getting a rash liek normal people. My armpits we took care of last week so they're still nice and smooth. And I'll probably paint my Nails while we have time. Then i wont have to Think about it later next week. I Think this will be a good day after all!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar