söndag 18 augusti 2013

Sunday

Tillbaka på jobbet en ledig dag. Eftersom vi bara är två på Larsbergs klubben så är det inte så lyckat när en av oss blir sjuka. Som denna helg. Stackars klara har fått någon äckelvirus så hon ligger hemma och spyr ur sig allt. Hoppas hon blir bättre snart! Det är aldrig roligt att må dåligt.

så idag skulle jag varit ledig men eftersom ingen annan på hela NW's reception var villiga att hjälpa så fick jag hoppa in åt Klara. Ingen av 29st kunde alltså hjälpa oss denna helg. Man blir lite sur men finns inget man kan göra åt det. Sen när jag slutat ska syster och jag till Kista galleria (då de stänger 21.00 kan vi faktiskt åka dit efter jobbet!) Jag måste skaffa en ny väska och en trevlig scarf ska jag nog inhandla. Sen blir det vila för imorgon jobbar jag 14-21.

Fullt ös denna kommande veckan.

//Back at work on my day off. Since we're only two people working at the Larsberg gym it becomes terribly inpractical when one of us get sick. Like this weekend. Poor Klara has gotten some virus so she's at home puking her day away. Hopefully she'll get better soon! It's never fun to be sick.

So today I was supposed to be off but since no-one else who works in the reception at NW were willing to help I had to jump in for Klara. None of the 29 at NW could help this weekend. I'm a bit annoyed over this but there's nothing I can do. After work me and my sister are going to the shopping mall in Kista (since they Close at 21.00 we actually have time to go there after work!) I'm going to get myself a new bag and possibly a scarf. Then resting is on my schedual since I'm working 14-21.

It's going to be a busy week.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar