måndag 16 juli 2012

ÄNTLIGEN

Äntligen fick jag nöjet att göra mig i ordning ordentligt och gå ut ur lägenheten utan att behöva rasta hunden!!! WOOOO! kändes skönt. Sjukt underskattat att bara gå runt på stan och inte göra något alls. En mycket nöjd Cissi har placerat sig i soffan med choklad bollar. Namnamnamnam. Tjocka, fläska, mysa.  Behövdes. Vi gick till Espressohouse och jag fick bjuda syster på en islatte på sojamjölk, då jag tog en lemonad (MUMS!). Haha baristan ville dubbelkolla med syster att det var sojamjölk hon ville ha och frågade därför efter hon hade sagt hur mycket det skulle kosta (67 kr) om det var soja mjök hon skulle ha, då Helena svarar stort leende och säker röst, "67". Baristan såg lite road ut och sa "ja, men var det soja mjölk?". Syster såg lite skamsen ut och skrattade till med ett "höhöhöhjaha. öh ja tack". Detta villa event har roat mig så sjukt mycket och numret 67 kommer aldrig vara normalt igen (inte på ett tag i alla fall).

Sen så gick vi runt lite och satte oss på Waynes Coffee och åt en macka till middag. Mmm grillad macka med mozzarella ost, pesto och tomater. Nu laddas X-men filmen #2 ned (X2, X men united 2003). Kändes så fel att kolla på den tredje filmen utan att ha sett nummer 2! Men det är snart fixat. Nu är det bara Hundarnas promenad som är kvar på dagens att göra lista. Sen blir det ZZZZzZZZZzzzzZZZzz.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar