lördag 14 juli 2012

pluppeli plupp

Har nyss ätit. Blev fisk med potatismos. För att gå in på detaljer om maten; Torskfiléer med tomater, ketchup och matlagnings grädde, Potatismos med palsternacka.  Ja, så nu sitter jag här ännu en gång och vet inte riktigt vad jag ska göra. Kanske borde passa på och ta ett bad när man är själv. Tända ljus, kolla serie (som är typ en halvtimme från att vara nedladdad) och bara mysa. Dock minns jag inte om vi har bubblor eller ej. Man kan ju inte bada utan bubblor!

Ja men ska väl spela lite sims under resterande tid och städa undan i köket lite innan hunden ska ut. Ush vilken tråkig helg (IGEN). Inte göra något för att man passar hunden. Kul. Nåväl. mys blire snart i alla fall. Har gjort chokladbollar och har köpt en massa frukt så kanske sa göra en fruktsallad eller något åt det hållet? Helt klart ska jag äta lite jordgubbar! Mums! Men just nu är jag så himla mätt!!! Har inte ätit ordentligt på ett tag känns det som. Men i och för sig så rör jag inte på mig så mycket just nu så det är väl ok. Väger ju 56 nu!! Gått ned 2 kilo! Vet inte hur men jag gillar! Har sånt sug att gå på gym dock... Längtar efter gym verkligen! Men snart så (hoppas jag)! Nu blire tjockande! tjolahopp!

Att tjocka eller att inte tjocka? Enkelt val, att tjocka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar