torsdag 26 juli 2012

Städning

Nu är hela lägenheten städad åter igen. Dock under denna städning hann man med lite rensning av badrumsskåp! Inte illa pinkat! Anledningen till denna stor städning är som vanligt att vi har visning... klockan 9 på morgonen. Man kan ju tycka att folk har bättre saker för sig än att titta på lägenheter klockan 9 på morgonen. Ush nej. Nu ska hunden rastas och sen ska jag laga curry gryta!!!! yeaahhhh! CURRY GRYTA! Igår fick jag ryck och gjorde en kokoskaka. Mumselimums! Dock vet jag inte om det var tillräckligt med kokos i men men god var den (fast den smulade sönder lite). Denna värme som har kommit nu är sjuk! Men så otroligt skönt samtidigt. Dock var det inte så roligt att springa runt i en svart lång klänning den varmaste dagen på länge. Men vad gör man inte när ens ben ser ut att tillhöra chewbacka? Men nu är dom lena! Tyvärr är mor min inte ett proffs på vaxning så baksidan av mina lår fick känna av lite smärta. Men det blev ok så jag är nöjd. 


Juste klippte mig igår med hehe. 2cm kortare bara men tycker det syns ganska mycket ändå faktiskt. Men nöjd lev jag ändå. Kunde ju ha blivit mycket värre. :3


Åh härliga semester vad jag saknar dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar