fredag 6 juli 2012

Fredag

Veckorna går så fort! Oj oj oj vilken fart den går i! Men men, igår var trevligt. Sandra och jag gick runt lite överallt, från söder in till stan, och runt lite i butiker. Jag köpte inget faktiskt, förutom bananer och havre visp. Men ja, Sandra ska till ett bröllop och behövde leta klänning, dock gick det inte så bra. Hon hittar nog någonting någon gång dock. Sen promenixade jag hem för att äta en snack runt klockan 3 innan bion. SPINDELMANNEN!!! Jag tyckte den var rolig men tydligen har det svenska folket inte mycket till humor. Men ja den var bra. Annorlunda från de gamla spindelmannen filmerna, vilket uppenbarligen var hela iden med denna film. väl förkänt av sina 4 av 5 poäng. DOCK efter ungefär 30 min in i filmen... Blev jag fruktansvärt kissnödig!! Så jag satt där i 2 timmar sjukt nödig! Inte roligt, så efter filmen sprang jag (nästan) hem och rusade in på toan. Hehe. Så fick Helena köpa hem lite äckel mat till mig. Ush mcdonalds.

Idag har jag sovit ut. Sov till typ 11! Inte likt mig alls men ibland måste man väl få sova. (brukar ju vakna mellan 7 och 8). Ska kanske baka idag. kanske. Vi får väl se eftersom jag kommer vara själv ikväll vet jag inte riktigt vad man ska hitta på. Blir väl film och promenera hunden. Någon roligt och spännande lär det inte bli i alla fall. Tjolahopp så länge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar