söndag 15 juli 2012

Bakpotatis!

Min potatis är fortfarande i ugnen. Snart klar dock!!! Så hungriiiig på potatis! Hehe. Under tiden medans jag har väntat på min bulle i ugnen (potatisen) så gjorde jag ännu en gång choklad bollar. Nått måste man ju ändå göra faktiskt! Något besviken på jordgubbarna jag köpte igår. Några smakar nämligen jord... Inte så mysigt faktiskt. Men vad ska man göra? Jo det ända man kan göra då är att vispa upp lite grädde att dränka dom i.

Är lite piggare nu faktiskt. Tänk vad en dusch kan göra. Känner mig ytterst fräsh (förutom i munnen då jag inte har borstat tänderna idag, hehe. Äcklig man är). Håller på att ladda ned två X-men filmer att mysa till sen. Tjohoo. Men först! Blire potatis! :3


Sjukt skönt att springa runt utan BH!!!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar