torsdag 5 juli 2012

Tjena snygging.

Sitter på bussen på väg för att träffa Sandra. Och så klart, stiger en kvinna på bussen och sätter sig mitt imot mig. Inget fel med det förutom att hon stinker curry och andra kryddor. Då måste jag självklart vara lite små "rasistisk" och säga att självklart är denna kvinna indisk. Inte många andra människor brukar ha denna egenskap att lukta curry. Hehe.

Ja annars då? Ska som sagt träffa Sandra! Mycket trevligt! Hon är så sjukt trevlig och kul! Senare blir det spindelmannen!!! Woooooooooooo!!! Så sjukt taggad! Hoppas bara att biografen är öppen när jag ska hämta biljetterna denna gång!

Och ja, idag är jag lika snygg som igår! Har på mig det på bilden fast allt hår uppe i en tofs, inga örhängen utan halsband plus väska :3 nya bältet är mycket trevligt. Blev som prick över i. :3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar