lördag 28 juli 2012

Birthday Wishes and stoof

Here comes some birthday wishes from Svenland! The whole family is wishing Sasha a very happy birthday in supermega warm France! Ett fyrfalligt leve! HURRA HURRA HURRA! 

Annars?! Jo är så sjukt uttråkad och känner mig lite instängd här i lägenheten! Det är ju så sjukt varmt på dagen att man inte vet vad man ska göra och folk verkar ju inte vilja gå ut på kvällen heller lite synd. Men men! Någonting hoppar väl upp förr eller senare. Solen skiner ju faktiskt!!!! Alltid ett plus att sommar värmen är här och hållit i sig. Mamma och jag åt på TGI Fridays i Kungsträdgården här om dagen! Mycket mysigt! Dock fick jag en påminnelse om varför jag inte har på mig klänning så ofta. Dom blåser ju upp dom jäklarna!!! Nej shorts får det vara för mig! Längtar efter att åka utomlands men får se hur det går!!! Knopp knopp från balkongen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar