torsdag 26 januari 2012

Dag på stan.

Idag har man vari  och sprungit runt på stan med the legendary Tippan. Cocoo.se har ju en affär på söder så vi gick in dit först. First thing on the list you know. Tippan köpte ett kort halsband i guld (ett sådant som jag köpte någon vecka sedan, FINT). Jag fick dock lite ångest över ett halsband jag vill ha så jag lät bli. Dock fick jag reda på av syster att det gick att skriva in en rabatt kod och få 10 eller 20 % off från det man skulle köpe över deras hemsida. Värt? JA!

Sen gick vi till The English Store, Där köpte jag en påse Prawn Coctail chips ♥. A favorite of mine. They taste like a piece of heaven! Nästan i alla fall. Så började vi gå runt igen. Sprang fram och tillbaks genom den där shopping gatan på söder. Åt sedan på Taco bar (aka, nachobar)!

Sen skulle vi ta en sväng förbi Tyra Sjöstedts grand opening av hennes butik. Dock var det en sjukt lång line för att komma in. Man skulle få en goodie bag om man var bland de första 200. Så undertiden som folk stod och väntade i kylan stack vi hem till mig och fikade. Mmmm Chai. Sen när det var dags att gå mot butiken (som öppnade kl. 19.00)och såh kön, orkade vi inte chansa på att vi skulle vara bland se 200 som fick goodie bags. Fy fan. Stack i stället till Åhlens och köpte Bubblor till badet!

Kom hem målade naglarna och nu sityter jag hr i sängen och planerar på att gå och lägga mig ganska snart. Imorgon ska jag antingen gå på bio eller städa mitt rum och gå igenom min garderob och ta ett bad. Ta ett bad kommer jag nog faktiskt göra ändå, hehe. Men ja, jag ska gå igenom min garderob och se om det finns saker jag inte vill ha kvar. Då ska det upp på blocket! Man kan ju faktiskt passa på det lite när sakerna är i bra skick. Får se vad som händer imorgon.

Ibland orkar man inte försöka vara snyggast, man bara är det!


 Starzinger inspirerat?
 Im a sexy panda!

1 kommentar:

  1. hahahah sexy panda http://www.google.se/imgres?q=panda&um=1&hl=sv&sa=N&biw=1366&bih=667&tbm=isch&tbnid=5xQII2o27hZqFM:&imgrefurl=http://blogg.kwerthan.com/tag/panda/&docid=B7esOshlLyZNzM&imgurl=http://blogg.kwerthan.com/wp-content/uploads/2009/04/panda0106.jpg&w=670&h=461&ei=m88hT4aAMo704QTomPS0CA&zoom=1&iact=hc&vpx=547&vpy=188&dur=306&hovh=186&hovw=271&tx=161&ty=101&sig=109852542236320022006&page=1&tbnh=132&tbnw=192&start=0&ndsp=19&ved=1t:429,r:2,s:0

    SvaraRadera