måndag 2 januari 2012

Fester och löften.

Nyårs middagen var hyfsat lyckad tycker jag. Men som alla fester är det saker som inte blir som man önskat. Som tur var var det bara små saker den här gången. Men det var trevligt ändå. Nyårs löften är det ju också man ska ge. Så jag lovade mig själv ganska simpla saker.

Mina ny års löften:
  1. Spara pengar
  2. Träna mer
  3. Resa!
Ganska simpla men ändå svåra att hålla. Ville lova att hitta jobb men det kan ju inte jag lova att det ska hända. Så det fick vara. Men annars, mådde inte så bra igår av någon mystisk anledning som jag verkligen inte förstår. Idag mår jag bättre men inte toppen. Vet inte vad det är men men.Ska städa undan lite mer sen. Fortfarande inte rent här hemma. Nå väl. Bjuder på lite bilder?







Gott nytt år! (god fortsättning)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar