tisdag 17 januari 2012

Tisdag.

dagen började si så där måste jag säga. Syster väckte mig (on demand) vid 8. Snoozade då väckar klockan skulle gå av klockan 9... det gjorde den inte. Jag skulle träffa tippan på SATS kl 10 och jag vaknade 9,25. Lyckat så hann inte äta någonting vilket betydde att jag inte kunde ge mitt allt på gymmet. Ush tråkigt, men va svin hungrig så efter några exercises blev det mot kontoret för att äta lunch med syster, råkade trycka på stop knappen vid fel tilfälle men som  tur var fanns en ICA där så jag är ganska säker på att mitt subconcious tröck på knappen så jag kunde köpa en banan. Det gjorde jag, hehe. MUMS!Men ja, kom till kontoret till 12 och gick mer eller mindre direkt till maten! WOO! Dock pga av att jag var så hungrig kunde jag inte äta så mycket (ni vet hur det är). Men blev bättre senare.

Sen stack syster och jag till Täby centrum. Jag köpte middag. Jagg shoppade loss på middag... och ett nagellack. Medans syster shoppade loss som vanligt. Denna gång blev det; jeans, nessecär, mjukis byxor, två linnen, bh och trosor och en mascara. WOOOOW. Shopping addiction? I think so! Hehe.

Kom hem, sprejade mig. Vi får hoppas det blir jämnt och fint och att jag inte blir orange och fläckig. HEHE. Vi får väl se. :3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar