måndag 23 januari 2012

städat kontoret.

Blev en dag försenat men men nu är det gjort. WOO! What now? Inte mycket alls. Ska vänta och se vad alla andra gör antar jag. Inte mycket att skriva just nu. Har på mig en sån där tröja som ser ut som en baddräkt (sån man knäpper i skrevet?). Stoppar nämligen in tjocktröjan innanför byxan och det är mycket lättare då att stoppa in om man inte har en annan jobbig tröja under. Woo! smart poäng till cissi!

Imorgon ska jag träna tidigt på morgonen, lovade att Johanna skulle få komma med som gäst så hon ska med innan hennes skola börjar. Dock så behöver inte hon gymma precis, sjukt smal. (lite avis). Mitt gymkort går ut på onsdag. Jag fick inte följa med. Hehe sjukt dålig humor! Nej men ja inget mer gym för mig efter imorgon. Eller? Far skulle ringa den här människan som han pratade med förra gången så får vi se vad som händer.

1 kommentar: