söndag 15 januari 2012

Imorgon böjar det.

Project healthy lifestyle, will commence! Ska träna, sen bege mig mot kontoret för att hålla syster sällskap. Hon kommer ju vara själv där den kommande veckan och jag kommer inte att ha mycket för mig så ja, varför inte vara snäll och hälsa på? Men ja, inget annat planerat än så länge. Mor och Far kommer ju hem på onsdag så lite stressigt kommer det nog bli. Inget man kan göra åt dock. Bara att gilla läget.


Har inte gjort ett jäkla piss idag, bara suttit framför tv;n och druckigt chai. Mums. Helena skulle åkt från Micheles för en timme sen, skulle köpt mjölk med på vägen och så skulle vi ätit tillsammans när hon kom hem. Hon har inte svarat på mobilen så jäklatur för mig att jag fixade pasta till migsjälv.Orkar inte tjata, hon får klara sig själv. Nu ska jag göra en varm kopp chai till och lata mig ännu mer. Life is guud (?).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar