tisdag 31 januari 2012

Sleepless nights

Kan inte sova på nätterna. Går bara inte. Funderar därför på att dygna så att jag kan slockna imorgon kväll och sova en hel natt. Fy fan. Träningskortet gick ju ut med så kan inte träna (ordentligt och då är det ju inte roligt) så jag blir trött. Mitt rum blir så jävla varmt på natten också så jag står ju inte ut! Har mer eller mindre försökt att äta mig trött men det går ju inte heller. Vaknar ju bara mitt i natten (om jag lyckats somna annars ligger jag här) och märker att jag måste springa och kissa och i västa fall får jag typ mag kramper av att antingen behöva skita (ursäkta min franska) eller pga av för mycket socker jag ätit under dagen eller något sånt. Nej det är inte roligt. Har ju jobbiga problemet med halsen med som jag måste springa till en läkare för att kolla upp men jag hinner aldrig vakna i tid för deras öppna mottagning så det blir ju inte av heller. Skulle ju vara bra att veta om jag borde operera bort halsmandlarna. Fy faaaaan. Nej, drack 4 glass coca-cola idag, inte bra, bubblor och en massa socker, syrlig frukt, lite glass, och skorpor. Min mage klagar.

Jag behöver ju för fan bara lite sömn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar