måndag 9 januari 2012

Fy fan vad jag är trött. Orkar inte röra på mig från sängen! Vill ligga här och mysa hela dagen! mmmm värmedyna och film. Skulle vara mysigt. Men dock har jag lite grejer att attend to, så det får väl bli en annan dag. Ska till kontoret och städa senare, sen blir det KINA MUREN ♥ med kusin Ella och syster. Måste ta på mig lite stretchiga kläder då. Hehe. Funderar på att gå och träna men just nu vill jag bara ha lunch. Så förbaskat hungrig. Ska göra mig i ordning och sen förmodligen dra in mot kontoret, kanske praktikanten Petra behövs idag!

Imorgon börjar jag träna. Orkar inte idag riktigt, vill men ingen ork. Ser kallt ut ute med! Snö på taken!!!!! Kommer dö! marchmellow Cissi kommer fram nu. Snygg som få, fluffig och rosa! Slå det om nu kan?! Ska nog passa på att städa mitt rum imorgon med. Tvätta lite handukar och sånt. Börjar bli ont om det. Nej men ska börja fixa mig nu. plupp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar