lördag 21 januari 2012

Täby

Idag ska jag och Tippan till Täby Centrum. Its totally the new place to hang. Haha nä, kanske inte, men det är väldigt fint där ute nu. Tror vi bestämde oss för att gå på bio med. Real Steel! AAAARRRGGGGGG!! Taggad, hehe. Ganska brun är jag just nu. Men vill vara brun "på riktigt". SNART! Hoppas jag i alla fall.

Ikväll är det Gladiatorerna på TV igen. Vet inte om jag kommer hinna hem till det men vi märker, ska svulla på popcorn tänkte jag. Det är väl ganska nyttigt kan jag tänka mig. Jag menar det är ju mer eller mindre bara smöret som är "dåligt"... och saltet MEN det gör inget. Bättre än chips ändå ju!

Sen har jag lite saker att tänka på nu... Stora saker. Vi får se vad som händer med det :3.

Haha!
 Två år senare. X3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar